Tourns dotterbolag HUBSO har ingått ett avtal med Samir Badran

Tourns dotterbolag HUBSO har ingått ett avtal med Samir Badran, med varumärket youmademe. Samir Badran är en svensk TV-profil och artist med stort följe på både sociala medier och youtube. Samir har idag en befintlig shop som kommer att nylanseras via HUBSO med uppdaterat koncept, varumärke och med nya produkter. Shopen beräknas lanseras inom kommande månad. Intäkterna för HUBSO kommer baseras på försäljningsvolym som genereras genom plattformen.

HUBSOs affärside är att administrera och automatisera e-commerce system för tredje part.

Tourn äger cirka 52,5 % av kapital och cirka 79 % av röster i HUBSO.

VD Robin Stenman
robin@tourn.se