Tourns dotterbolag Hubso lanserar produkter i samarbete med Chevaleresk

Tourns dotterbolag Hubso lanserar produkter i samarbete med Chevaleresk. Först ut i sortimentet är boken “Den moderna gentlemannen” som finns tillgänglig via http://shop.chevaleresk.se/sv/ . Hubso siktar på ett långsiktigt samarbete med Chevaleresk där fler produkter kommer lanseras under året. Frontfigurerna i Chevaleresk är Måns Zelmerlöw och Alexander Wiberg

Chevaleresk
Chevaleresk är en livsstilsportal som erbjuder guidning och tips kring några av livets härligheter. Ambition är att på ett noggrant och lustfyllt sätt skildra det vi finner stilfullt, oavsett ämne eller kategori. Ledord för oss är kvalitet, tidlöshet och stil där ingen detalj är för liten för att uppmärksammas. Allt får plats i rampljuset, så länge det är chevalereskt.

Tourn International AB(publ)
VD, Robin Stenman