AcadeMedia: Gravity levererar till APIS

AcadeMedia: Gravity levererar till APIS I dagarna kommer en e-learninglösning inom UMTS, den nya standarden för mobil tele- och datakommunikation, att lanseras som ett resultat av det samarbete som inletts mellan Gravity e-learning och APIS Training & Seminars. "Med detta projekt visar vi återigen att vårt fokus på affärsmannaskap i kombination med e-learning ger resultat", säger Greg Tsakiris, VD Gravity. "Vi är ett av de ledande företagen i världen på utbildning i mobil telefoni och mobilt Internet. För att öka inlärningen och därmed kundnyttan, kompletterar vi våra lärarledda kurser med dels förberedande och dels med repetitiva webbaserade kursmoment. Med Gravitys hjälp stärker vi vårt affärsupplägg", säger Håkan Nilsson, Director APIS. Initialt ordervärde; 1 000 000 SEK. Greg Tsakiris, VD, tel. 0704-404026, greg.tsakiris@gravity.se Bjarne Hustad Bydén, kundansvarig, tfn. 0704-40 40 07, bjarne.hustad-byden@gravity.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/02/01/20040323BIT20730/wkr0006.pdf