ACADEMEDIA: Ny t.f. VD utsedd

ACADEMEDIA: Ny t.f. VD utsedd AcadeMedias styrelse har utsett Lars G Mattsson (48) till t.f. VD Lars G Mattsson kommer närmast från posten som VD vid Enlight Teststation AB. - Hans kompetens och erfarenhet inom kvalitetssäkrat och resultatbaserat lärande passar väl ihop med AcadeMedias inriktning, säger styrelsens ordförande Bengt Stillström. För ytterligare information kontakta Bengt Stillström Styrelseordförande i AcadeMedia AB Tel: 0704-40 40 99 www.academedia.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/06/20040324BIT21000/wkr0006.pdf