Traction förvärvar EDN Storage Technology AB och Karlberg & Karlberg AB

Traction förvärvar EDN Storage Technology AB och Karlberg & Karlberg AB Traction har idag förvärvat samtliga aktier i EDN Storage Technology AB och Karlberg & Karlberg AB från Gandalf AB. EDN är verksamt inom lösningar och produkter för datalagring och Karlberg&Karlberg är verksamt inom produkter och lösningar för digital bildhantering och digital mediadistribution. För mer information kontakta: Håkan Berntsson, AB Traction, 0733 - 62 89 05, David Nicander, Gandalf AB, 0701-856 000 Stockholm den 21 december 2001 AB Traction Petter Stillström, VD petter.stillstrom@traction.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/21/20040324BIT21090/wkr0006.pdf