TradeDoubler AB : TradeDoublers årsredovisning 2011 offentliggjord

TradeDoublers årsredovisning för 2011 är nu offentliggjord och finns tillgänglig på koncernens investorsajt: http://financials.tradedoubler.com

För ytterligare information, vänligen kontakta: ir@tradedoubler.com

TradeDoubler hjälper företag att förbättra sina resultat online, både för att sälja mer och för att skapa medvetenhet om sitt varumärke. Kärnverksamheten är prestationsbaserad marknadsföring över Internet. Med ett nätverk med över 140 000 webbpublishers hjälper TradeDoubler över 2 000 annonsörer från hela världen att nå sina affärsmål. Företaget har en unik räckvidd och når ca 70 procent av Europas e-handelskonsumenter. Bland annonsörerna finns Apple Store, American Express, Dell, Disney, Expedia, lastminute.com och Nokia. Aktien noteras på Nasdaq OMX. Mer information finns på www.tradedoubler.com.

Om oss

Tradedoubler erbjuder lösningar för att hantera marknadsförings- och försäljningsaktiviteter på Internet. Tjänsterna ger företag verktyg för att administrera partnerskap online, driva försäljning på Internet, genomföra  varumärkesstärkande kampanjer samt andra direktmarknadsföringsaktiviteter.