Transiro tecknar avtal med fösta kunden inom segmentet lastbilar

IT-bolaget Transiro kliver in i ytterligare ett nytt segment. Transportbolaget Keskis Logistics Oy Ab blir Transiros första kund inom segmentet lastbilar.

Keskis Logistics fordonspark består av; bakåt-lossande kombinationer, bil ca. 50 m3 och släp ca. 95 m3, och till sidotippande kombination, bil ca. 60 m3 och släp ca. 102 m3. Dom har också flera lastare till förfogande så dom kan erbjuda förmånliga helhetslösningar inklusive lastning och transport.

“Som vi kommunicerat tidigare började vi sälja våra produkter till segmentet lastbilar för bara drygt en månad sedan. Vi är väldigt glada att, redan nu, teckna avtal med vår fösta kund inom segmentet. Detta är ett bra bevis på att våra produkter är efterfrågade från flera olika segment inom transportbranschen. Vi har nu kunder inom både buss, tåg, taxi och lastbilar vilket bådar väldigt gott inför framtiden.”, säger Transiros VD Tobias Beckman.