Transiro uppdaterar sin planeringsmodul

Transiro har tidigare i veckan lanserat en ny version utav sin planeringsmodul. Planeringsmodulen används utav Transiros kunder för att planera sina fordons och förares aktiviteter. Det är en central produkt som många av Transiros kunder behöver för att kunna bedriva sin verksamhet på bästa möjliga sätt.

Planeringsmodulen är en produkt som används av flera segment och det är en central produkt i nästan alla Transiros kunders verksamheter. Därför försöker vi ständigt förbättra och effektivisera sådana centrala produkter så ofta som möjligt.

“Vi gör allt vi kan för att alltid kunna erbjuda de bästa produkterna för transportbranschen. Vi försöker lyssna så mycket som möjligt på vad våra kunder efterfrågar. Som en följd till detta har vi i veckan kunnat lansera en ny version av vår planeringsmodul med nya funktioner som har efterfrågats av våra kunder”, säger Transiros VD Tobias Beckman.

I den nya version kan man bland annat via inställningar låsa eller låsa upp trafikledarnas olika möjligheter att planera körningarna. T.ex möjlligheten att planera flera körningar vid samma tidpunkt på ett och samma fordon samt möjligheten att direkt i planeringsmodulen enkelt kunna ändra körningars avgångstider.