Transiros grundare flyttar aktier

Den 5 juli flyttades 191 330 aktier mellan grundarna till bolaget Transiro Int AB. Transaktionen skedde utanför marknaden och var mellan bolagen Ultra Bang Holding AB och DFS Consulting AB.

Transiro vill meddela att den insynsanmälan som registrerades den 5:e juli är en flytt av aktier mellan grundarnas bolag Ultra Bang Holding AB och DFS Consulting AB.

E-post:  tobias.beckman@transiro.com

E-post:  ir@transiro.com

Transiro skapar smarta och branschanpassade produkter för orderhantering av transporter.  Genom att utveckla och förbättra alla delar av orderhanteringen sparar Transiros kunder tid, resurser och miljö.  Med den senaste funktionaliteten alltid tillgänglig och en dynamiska anpassad prismodell kan transportföretag, oavsett storlek, utnyttja kraften i Transiros produkter från dag ett och skala sina kostnader i takt med sin egen tillväxt av fordon.  Med teknik i framkant och ständig innovation levererar Transiro morgondagens lösningar – idag.  Mer information om bolaget finns på www.transiro.com