Uppdatering om kundavtal

Inför sommaren tecknade Transiro avtal med 4 nya kunder. En av dom kunderna var Adelsö Buss AB som nu börjat använda Transiros produkter i sin verksamhet.

“Då sommaren är en högsäsong för många av våra kunder så har Adelsö Buss väntat med att driftsätta våra produkter. Men nu är dom igång och skall effektivisera sin verksamhet med hjälp av våra produkter.”, säger Transiros VD Tobias Beckman

Adelsö Buss AB, även känt som Miljöbuss, ger sina kunder det klimatsmarta alternativet för en miljövänligare bussresa. Med moderna och miljövänligare bussar, löser dom sina kunders behov - stora som små. Med lång erfarenhet och kunskap löser dom sina kunders önskemål anpassat för dom.