Plötsligt står du mitt i livet…

Nu börjar Trias kampanj "Plötsligt står du mitt i livet!" Var med och tävla om 12 månaders Spotify Premium, berätta för oss vad som är viktigast för dig innan, under och efter studierna!

Tiden går så snabbt. Ena dagen är man student och andra dagen står man där, med skakiga ben på sin första jobbintervju. Vips så har man fått ett jobb och plötsligt är man den som sätter upp arga lappar om att alla måste hjälpa till att tömma diskmaskinen. Var befinner du dig? Och är du förberedd?

Berätta för oss vad som är viktigast för dig och tävla om 12 månaders Spotify!

Frida Fleischer är studerandeombudsman med ansvar för sociala medier. Du kan nå henne på frida.fleischer@tria.se

Läs mer på Tria.se

Om oss

Tria är ett fackligt samarbete mellan ST, SKTF och Unionen för studenter. Vi förbereder dig på arbetslivet och ser till att du får en bra start på karriären. Vi ger dig fackligt stöd och rådgivning under hela din studietid. Tria företräder dig om du hamnar snett på sommarjobbet och ger dig bra rabatter, cv-tips och karriärcoachning. Vi arrangerar lokala aktiviteter på över 20 lärosäten runt om i landet.