Trio AB har tillsatt tillförordnad Chief Financial Officer

Trio AB har tillsatt tillförordnad Chief Financial Officer Trio AB har idag tillsatt Lars Gärde som tillförordnad Chief Financial Officer. Förordnandet kommer att vara tills dess rekryteringen av en permanent CFO slutförts. Lars kommer närmast från befattningen som VD för Svensk Byggtjänst. Han kommer att ha ansvaret för Trio's finans-, administrations-, personal- samt IR-frågor och rapportera direkt till VD. För ytterligare information: VD Anders Berg, tel 08-457 30 00 Besök gärna Trios hemsida på http://www.trio.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/13/20010213BIT01360/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/13/20010213BIT01360/bit0001.pdf