Trio tecknar avtal med Song Networks

Trio tecknar avtal med Song Networks Trio har tecknat avtal med Song Networks gällande Trios Contact Center lösning TeleVoice Agent. Song Networks har valt Trio och TeleVoice Agent som Contact Center plattform för sin kundtjänst och supportavdelning. Med hjälp av TeleVoice Agent tar Song Networks ytterligare ett steg mot att erbjuda sina kunder kvalificerad och effektiv kundservice via telefon, fax och e-post. "Med TeleVoice Agent får vi ett flexibelt och kraftfullt verktyg som kan hjälpa oss att vidareutveckla och effektivisera vår kundkommunikation" säger Mikael Janemon på Song Networks. TeleVoice Agent utvecklas inom Trios produktområde Objecta TeleVoice. Över 600 installationer har tidigare gjorts av system baserade på plattformen TeleVoice och kunderna utgörs främst av stora, svenska företag och organisationer. För ytterligare information kontakta: Michael Stubbing, t.f. VD Trio AB +46 (0)8 457 30 35 Om Trio Trio utvecklar system för företagstelefoni som ökar den interna effektiviteten, förbättrar kundservicen och ökar kontrollen över telefonikostnaderna. Ca. 2 000 system har levererats i Norden till främst stora och medelstora företag. Bland kunderna märks flera ledande mobiloperatörer. Trio har verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark inom två divisioner. Mobile Office Division erbjuder produkter inom Trio Mobile Office som erbjuder en fullständig övergång från fast till mobil telefoni. Abonneras som en tjänst från mobiloperatörer och kan även ingå som en del i Trios integrerade telefoni. Enterprise Division erbjuder Trio PresentOffice som erbjuder integrerad telefoni och avancerad samtals- och meddelandehantering samt Objecta TeleVoice som innefattar lösningar för kundtjänstsystem, interaktiva talsvarssystem och taligenkänning. Trioaktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista. Mer information finns på: www.trio.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/20/20040820BIT20130/wkr0001.pdf