Trio tecknar WAT avtal med danska TDC Mobil

Trio tecknar WAT avtal med danska TDC Mobil Trio har tecknat avtal om leverans av Wireless Attendant Terminal (WAT) till TDC Mobil (före detta Tele Danmark) i Danmark. I en första fas uppgår ordervärdet till 150 000 Euro. WAT är en lättanvänd och flexibel telefonistarbetsplats som kommer att erbjudas TDC Mobil:s kunder i kombination med mobiloperatörens VPN-lösning. "Trio's WAT är ett bra komplement till vår lösning för mobila kontor. Total mobilitet ger en stor flexibilitet för våra företagskunder.", säger Jens Christian Agger, Director of Value Added Services på TDC Mobil. "Vi är glada att få medverka till att utveckla TDC Mobils attraktiva produktportfölj för företagskunder. Affären stärker WAT som en kompetent telefonistlösning för småföretag.", säger Sverker Hannervall, VD på Trio AB. För mer information kontakta: Sverker Hannervall, VD på Trio AB, tel. +46 8 457 30 05 Om Trio Trio är en företagsgrupp med 110 medarbetare i Sverige, Finland, Norge och Danmark. Trio utvecklar och marknadsför system för fast-, mobil- och IP-telefoni som förbättrar informationsflödet i företag, ökar medarbetarnas tillgänglighet och ökar servicegraden. Systemen innefattar samtals- och meddelandehantering, mobila centrexlösningar, talsvarslösningar, samt contact- och call center system. Trioaktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista. Läs mer på www.trio.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/03/20011203BIT00570/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/03/20011203BIT00570/bit0002.pdf