Trio tidigarelägger delårsrapporten

Trio tidigarelägger delårsrapporten Styrelsen i Trio AB har beslutat att tidigarelägga delårsrapporten för perioden 1 januari till 30 september år 2001. Den offentliggörs under eftermiddagen fredag 19 oktober istället för, som tidigare meddelats, 25 oktober. För mer information: Sverker Hannervall, VD Trio AB tel. + 46 8 457 30 05 Om Trio Trio är en företagsgrupp med 120 medarbetare i Sverige, Finland, Norge och Danmark. Trio utvecklar och marknadsför system för fast-, mobil- och IP-telefoni som förbättrar informationsflödet i företag, ökar medarbetarnas tillgänglighet och ökar servicegraden. Systemen innefattar samtals- och meddelandehantering, mobila centrexlösningar, talsvarslösningar, samt contact- och call center system. Trioaktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista. Läs mer på www.trio.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/19/20011019BIT00600/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/19/20011019BIT00600/bit0001.pdf