Troax Group: Inbjudan – Presentation av resultatet för första kvartalet 2016

Inbjudan, Hillerstorp 28 april 2016, 10:00 CET

Troax Groups rapport för första kvartalet 2016 publiceras kl. 12:00 CET den 10 maj.
Rapport och presentation kommer finnas tillgängliga på http://www.troax.com/sv/investors/investerare

Thomas Widstrand, VD & koncernchef presenterar resultatet vid ett konferenssamtal samma dag kl. 17:30 CET. Konferensen kommer hållas på engelska.

För att delta i konferensen, använd något av nedanstående tel. nummer samt konferens kod. Vänligen ring 5 -10 minuter innan konferenssamtalet, eftersom en kort registrering är nödvändig.

Konferens kod: 97760852

Tel nummer, alt: +44 (0) 1452 580733
United Kingdom: 08444934503
Sweden: 0850510199
Denmark: 32727638
Norway: 021033970
Germany: 06924432123

Troax är den ledande globala leverantören av områdesskydd för inomhusanvändning (”metallbaserade nätpanelslösningar”) inom marknadsområdena; maskinskydd, lager- och industriväggar samt förråd.

Troax Group AB (publ), organisationsnummer 556916-4030, har en global organisation med en stark säljstyrka samt effektiv logistikfunktion, vilket möjliggör lokal närvaro och korta leveranstider i 33 länder. Under 2015 uppgick Troax nettoomsättning till 103 MEUR och antalet anställda till 440 personer. Bolagets huvudkontor är beläget i Hillerstorp, Sverige.