Invigning av Genombrottet och Gunnar W Anderssons passage

Report this content

De sista av de gigantiska maskinhallarna på Innovatum har byggts om till att bli moderna och tilltalande kontorsytor där korsningen mellan gammalt och nytt gjort lokalerna i det s.k Genombrottet till något utöver det vanliga. Industridetaljer från förr har blandats upp med moderna designelement vilket bidrar till en lyckad kombination som andas framtid.

Den 7 april kl. 12.00-14.00 är det invigning av Genombrottet och den nya gatan Gunnar W Anderssons passage och då är du varmt välkommen att komma och kolla in det färdiga resultatet.

Eventet inleds av representanter från Trollhättans Tomt och Trollhättans Stad genom att klippa band och öppna upp gatan för trafik i båda riktningar. Vi från fastighetsbolaget Trollhättans Tomt kommer att ha personal på plats, tillsammans med flertalet av hyresgästerna som håller till i Genombrottet idag.
Vår ambition är att kunna ge er besökare möjligheten att även kika in hos några av hyresgästerna, med reservation för att accepterat antal besökare hos varje hyresgäst inte överskrids. Vi passar på att tacka våra hyresgäster i Genombrottet som är med och bidrar till ett förhoppningsvis lyckat och minnesvärt arrangemang!

För mer information, vänligen kontakta:
Anders Torslid, VD, Trollhättans Tomt AB, 0520 – 47 45 53, anders.torslid@trollhattan.se

Trollhättans Tomt AB är ett kommunägt fastighetsbolag som hyr ut, utvecklar och förvaltar fastigheter som stärker Trollhättans konkurrenskraft. Som ett av Trollhättans starkaste näringslivsinstrument banar vi väg för etablering i vår region. Vi erbjuder ca 392 000 kvm industri-, kontors- och utbildningslokaler samt lokaler för offentlig verksamhet. Du hittar våra lokaler och fastigheter i attraktiva lägen runtom i Trollhättan. www.tomtab.se

Följ oss i sociala medier: Facebook: https://www.facebook.com/Fastighetsbolaget-Trollhättans-Tomt-AB
LinkedIn: https://www.linkedin.com/Trollhättans-Tomt-AB

Taggar: