Årets Dagstidning 2016 – Nominera senast 25 januari!

Nu är det hög tid att nominera till någon av de fem tävlingsklasserna i tävlingen Årets Dagstidning. Senast den 25 januari 2016 behöver vi ha din nominering och därefter kan man skicka in kompletterande underlag och material till tävlingen fram till den 1 februari.

Här är de olika tävlingsklasserna:

Alla fantastiska prestationer ni har gjort under 2015 – låt dem bli uppmärksammade.

Jurygrupperna ska utse tre nominerade i varje tävlingsklass samt en vinnare.

Läs mer om tävlingen, jurygrupper, regler och anmälan under respektive tävlingsklass ovan samt här .

Tolv timmar om och för dagspress . Stor fest och prisutdelning på Berns Salonger i Stockholm den 15 mars 2016, som avslutning på en halvdagskonferens i samarbete med Dagens Media. Dagen kommer att innehålla intressanta programpunkter där vi bl. a. samtalar med representanter från Facebook och Youtube, lyssnar på ett case och avslutar med en peppande och inspirerande föreläsare med erfarenhet av vår bransch. Nästa vecka kommer all info om våra tolv timmar.

#åd2016

Kontakt: