Svenskar ger Fritidsresors service högsta betyg

Fritidsresor har vunnit ServiceScores omröstning i kategorin Charter när Sveriges bästa serviceföretag utsetts.

Fritidsresor hamnar i topp när svenska konsumenter tycker till om charterföretagens servicenivå.
Det visar en omröstning där drygt 2 000 personer betygsatt svenska företag genom Servicescore.

– Vi är både glada och stolta över priset för bästa service. Det bekräftar att kunderna uppskattar vår service i utlandet och satsningen på högre tillgänglighet här hemma. Vi har bland annat utökat våra telefontider och vår närvaro i sociala medier, säger Fritidsresors Sverigechef Bassam el Mattar.

Priset ServiceScore delades ut i samarbete mellan ServiceScore och Sveriges Marknadsförbund. Deltagarna fick ge betyg på hur de upplever olika företags servicenivå samt vilka företag de anser gett service över eller klart över förväntan.

Mathias Bergendahl, Fritidsresors informationsavdelning: 076-104 99 71