Normal storsatsar – öppnar ny butik i Nacka Forum

Nu öppnar det framgångsrika konceptet Normal en ny butik i Nacka Forum. Normal erbjuder välkända varumärken inom bl.a. hushålls och hygienprodukter till fördelaktiga priser. Butiken är den första etableringen på södra sidan av Stockholm.

På lördag den 5:e maj öppnar Normal i Nacka. Med ett bredd butiksutbud med allt från hygienprodukter, hushållsprodukter till smink och godis passar konceptet väl in i Nacka Forums breda butiksmix.

-        NORMAL är något helt unikt och skiljer sig från andra detaljhandelskedjor, genom att sälja helt normala varor till onormala priser. Vi har ledande varumärken inom allt ifrån smink, hushållsartiklar, egenvård och mycket mer, och detta ca 30% billigare än marknadspriset. Det ska vara en unik upplevelse varje gång du besöker någon utav våra butiker , säger Maria Polias, Business & Marketing Coordinator

Under våren etablerar Normal nya butiker i två av Unibail – Rodamcos köpcentrum i Sverige; Nacka Forum och Solna Centrum.

-        Vi är väldigt glada att kunna visa upp nya butiker i Solna och Nacka och att visa vårt speciella koncept. Det passar oss väldigt bra att etablera oss här och hoppas såklart att det blir uppskattat av alla nya kunder, fortsätter Maria Polias.

Under öppningshelgen kommer besökare kunna ta del av fina erbjudanden och tävla om en hel pall med produkter från Normal. Läs mer på www.nackaforum.se

Sofia Rundström, Centrumchef Nacka Forum, Unibail-Rodamco
+46 (0)73 662 35 17, sofia.rundstrom@unibail-rodamco.com

Anna Lignell, Communication Manager Nordics, Unibail-Rodamco