Uniflex lanserar ny hemsida

Uniflex Bemanning har nu lanserat sin nya svenska hemsida www.uniflex.se
Den är utvecklad i webbplattformen SiteVision

Den nya hemsidan har en modern utformning och är utvecklad i webbplattformen SiteVision. Arbetet har gjorts i samarbete med Viva Media och Internet Border. Samtidigt med hemsidan lanseras Uniflex nya Blogg www.uniflex.se/blogg

”Jag är mycket nöjd med vår nya hemsida.” säger Uniflex IT-Chef Nima Ashaier och fortsätter: ”Den är användarvänlig och anpassad för både dator och mobilt användande”

Bloggen har utvecklats i samarbete med Internet Border. ”Adam Dobbertin HR Partner på Uniflex Bemanning säger: ”Med Bloggen får vi ett bra komplement till vår hemsida och bloggsidan är en bra plats att kommunicera nyheter lite mer utförligt än vad vi gör på vår Facebooksida. Vi har märkt att allt fler är intresserade av att jobba inom bemanningsbranschen och vi har de senaste åren vuxit kraftigt i antalet följare på sociala medier. Genom bloggen hoppas vi kunna förmedla vardagen för våra 3 500 anställda.

Jan Bengtsson, Verkställande Direktör Uniflex AB, tfn: 073-600 68 10

Eller gå in på

www.uniflex.se

www.uniflex.se/blogg

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice.

Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är certifierat enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.