Uniflex levererar bemanningstjänster till Schenker AB

Uniflex har tecknat ramavtal med Schenker AB. Avtalet gäller personaluthyrning och rekrytering.

- Med Uniflex som leverantör får vi en kostnadseffektiv och flexibel lösning, som gör det möjligt för oss att möta tillfälliga personalbehov, säger Åsa Bengtzelius på Schenker AB. Ramavtalet lägger grunden för ett långsiktigt samarbete och gäller i 2 år. Schenker AB finns representerat på 70 orter i Sverige. För Uniflex är detta ytterligare en stor affär för bolaget som nyligen noterades på nya marknaden. Inget av bolagen kommenterar av konkurrensskäl vad avtalet innebär i volym. För mer information kontakta: Jonas Nilsson, Uniflex, tfn: 0709-49 68 47 Åsa Bengtzelius, Schenker AB, tfn: 031-7038000