Uniflex levererar bemanningstjänster till Vodafone Sverige AB!

Uniflex har tecknat ramavtal med Vodafone Sverige AB. Avtalet gäller personaluthyrning till Vodafone Sverige AB:s kundtjänster i Karlskrona och Kalmar!

Avtalet avser uthyrning av personalkategorier inom Vodafone Sverige AB:s kundtjänst i Karlskrona och Kalmar. - Med Uniflex som leverantör får vi en kostnadseffektiv och flexibel lösning, som gör det möjligt för oss att möta tillfälliga personalbehov säger Bertil Kleiss, Senior Procurement Manager Vodafone Sverige AB. Ramavtalet lägger grunden för ett långsiktigt samarbete och gäller i 1 år. Inget av bolagen kommenterar av konkurrensskäl vad avtalet innebär i volym. För mer information kontakta: Jonas Nilsson, Uniflex tfn: 0709-49 68 47 Bertil Kleiss, Vodafone Sverige AB tfn: 0709-61 42 19