Uniflex tecknar avtal med Strukton Rail AB

Uniflex har tecknat ramavtal med Strukton Rail AB avseende personaluthyrning och rekrytering.

Avtalet omfattar uthyrning samt rekrytering av personal till Strukton Rails verksamhet och gäller samtliga av Uniflex yrkesområden.
Samarbetet är rikstäckande och ramavtalet lägger grunden för ett långsiktigt samarbete och gäller i två år.

-I Uniflex ser vi en stark partner som med flexibla lösningar, både geografiskt och kompetensmässigt, väl matchar våra krav på bemanning, säger Gunnar Strömberg, HR Chef, Strukton Rail AB.

- Vi ser Strukton Rail som ytterligare en bekräftelse på vår förmåga att erbjuda våra kunder skräddarsydda lösningar utifrån deras specifika behov, säger avtalsansvarige Jonas Forsberg, Key Account Manager på Uniflex.

Inget av bolagen kommenterar av konkurrensskäl vad avtalet innebär i volym.

För mer information om respektive företags verksamhet, kontakta:
Jan Bengtsson, Verkställande direktör Uniflex, 073-600 68 10
Sven Kristiansen, informationschef Strukton Rail, 010-480 50 35