Blomsterringen blommar ut i Västermalmsgallerian

Den uppskattade butiken Blomsterringen expanderar till Kungsholmen och öppnar i Västermalmsgallerian. Butiken kommer ge besökare hög service och mycket inspiration.

Lagom till Alla hjärtans dag växer Västermalmsgallerian med blommor och inredning. Blomsterringen öppnar den 8 februari. Butiken kommer att sälja det senaste inom blommor, krukor och andra inredningsdetaljer.

- Vi är väldigt taggade på att öppna i Västermalmsgallerian! Kungsholmen är perfekt för oss. Vi kommer att ta ut svängarna och är alltid på tå för de senaste trenderna inom blommor, krukor och andra inredningsdetaljer. I butiken vill vi verkligen maxa besökarnas upplevelse vad gäller service och inspiration, säger Erica och Richard Skalleberg som äger Blomsterringen.

Blomsterringen har idag två butiker, en på Ringen centrum och en studio på Katarina Bangata. Och nyligen har de öppnat en webshop.

- Blomsterringen blir ett lysande tillskott till Västermalmsgallerian. De levererar utbud, upplevelse och service på en hög nivå. Inte minst så kommer de att bidra med lite extra grönska runt Fridhemsplan, säger Tobias Edberg, centrumchef för Västermalmsgallerian.

Butiken ligger i Västermalmsgallerians nedre plan.

Erica och Richard Skalleberg, Blomsterringen
Tobias Edberg, centrumchef för Västermalmsgallerian