Flying Tiger Copenhagen öppnar i Västermalmsgallerian

Lördagen 24 februari öppnar Flying Tiger Copenhagen i Västermalmsgallerian. Med färgstarka produkter och många överraskningar kommer de att erbjuda besökarna något för alla tillfällen.

Västermalmsgallerian fortsätter att växa med inredning och inspiration. Lördagen 24 februari öppnar den danska designbutiken Flying Tiger Copenhagen i Västermalmsgallerian. Butiken erbjuder allt från partyartiklar, heminredning och barnleksaker till prylar, fantastiska gåvor och prisbelönt design.

- Fridhemsplan och Västermalmsgallerian har ett av de starkaste flödena av människor i Stockholm och vi kommer att erbjuda alla dessa besökare en upplevelse! När du kommer in till oss på Flying Tiger Copenhagen ska du känna dig som en miljonär. Här finns alla möjliga spännande saker och designartiklar blandat med våra alldeles unika Flying Tiger produkter. Hos oss kan du shoppa loss ordentligt, delta i tävlingar och event eller bara ta en selfie. Oavsett din plan så kommer du alltid bli överraskad på ett eller annat sätt, säger Martin Sörenhag, vd Flying Tiger Copenhagen, Sverige

Flying Tiger Copenhagen i Västermalmsgallerian blir den 50:e butiken i Sverige och kommer ligga i handelsplatsens nedre plan.

- Med Flying Tiger Copenhagen får Västermalmsgallerian en mångfacetterad butik som kan erbjuda något för alla tillfällen. Därför är vi jätteglada att välkomna dem till vår handelsplats! Med en lekfull butik som överraskar hoppas vi att de blir uppskattade av våra besökare, säger Tobias Edberg, centrumchef på Västermalmsgallerian.

Tobias Edberg, centrumchef på Västermalmsgallerian
Fridhemsplan och Västermalmsgallerian har ett av de starkaste flödena av människor i Stockholm och vi kommer att erbjuda alla dessa besökare en upplevelse! När du kommer in till oss på Flying Tiger Copenhagen ska du känna dig som en miljonär. Här finns alla möjliga spännande saker och designartiklar blandat med våra alldeles unika Flying Tiger produkter. Hos oss kan du shoppa loss ordentligt, delta i tävlingar och event eller bara ta en selfie. Oavsett din plan så kommer du alltid bli överraskad på ett eller annat sätt.
Martin Sörenhag, vd Flying Tiger Copenhagen, Sverige