Många julhälsningar i Västermalmsgallerian

Med hjälp av ett fotobås erbjuds besökare i Västermalmsgallerian ta julkort på sig själva för att skicka till nära och kära.
Bilden visas även i gallerians skyltfönster.

– Vi vill med denna installation erbjuda alla kungsholmare att önska varandra en god jul.
Från en kungsholmare till en annan, säger Emma Norén, marknadsansvarig Västermalmsgallerian.

Fotobåset installerades i förra veckan och blev snabbt ett populärt inslag i gallerian.
När man fotas inne i båset hamnar ens bild på en specialdesignad bildskärm i ett skyltfönster – och på en veckas tid har ett hundratals foton tagits.

Ännu fler aktiveringar pågår inne i Västermalmsgallerian. Bland annat har en interaktiv gran installerats. Granen läser av alla “god jul”-hälsningar på Instagram och varje gång det skrivs skapas ett ljud- och ljusspel i julgranen. Antalet hälsningar visas även på en skärm intill granen.

– Vi önskar alla kungsholmare en riktigt god jul, säger Emma Norén.

Emma Norén
Marknadsansvarig Västermalmsgallerian
emma.noren@amffastigheter.se
08-696 25 59

Västermalmsgallerian erbjuder ett 50-tal butiker som tillgodoser kungsholmarna med ett brett utbud inom mode, design, teknik och mat.

Håll dig uppdaterad! Läs mer om event och annan information på:
www.vastermalmsgallerian.se
facebook.com/vastermalmsgallerian

Instagram @vastermalmsgallerian

Ordinarie öppettider
Mån-fre 10-19
Lör 10-17
Sön 11-17

För julens öppettider se, www.vastermalmsgallerian.se/oppettider