Service Brothers kommer till Västermalmsgallerian

Personlig service, kostymrådgivning och stilguidning i en inspirerande miljö.
Den 24 februari öppnar herrklädkedjan Brothers i Västermalmsgallerian. Detta firas med välklädda ”Service Brothers” som kommer att hjälpa Västermalmsgallerians besökare.

Den 24 februari 2017 utökar Västermalmsgallerian sitt utbud med klädkedjan Brothers som kommer att erbjuda ett noga utvalt sortiment av herrmode för mannen på Kungsholmen. För att fira öppningen kommer fem s.k. ”Service Brothers” att hjälpa Västermalmsgallerians besökare på plats. De kommer bland annat att hålla upp dörren och packa matkassen.

- Under 2015 och 2016 har vi successivt breddat Västermalmsgallerians utbud. Arbetet fortsätter 2017 och vi har saknat en bred herrbutik. Därför känns det klockrent att Brothers flyttar in och erbjuder våra besökare en hemtrevlig atmosfär, hög service och ett riktigt bra utbud, säger Tobias Edberg, centrumchef för Västermalmsgallerian.

Den nya butiken kommer att ha en personlig och välkomnande atmosfär, detta speglas i allt från färgsättning till inredning. I sortimentet finns bland annat Brothers egna varumärken Riley, East West och The Tailoring Club såväl som Dockers, Lee, Amanda Christensen, Björn Borg och Calvin Klein.

Kungsholmen är en riktigt spännande stadsdel i Stockholm med många nya invånare, stort kulturliv och flertalet arbetsplatser. Här vill vi självfallet vara närvarande. Förhoppningsvis kan våra ”Service Brothers” visa vilken nivå vår nya butik kommer att erbjuda Kungsholmarna, säger Peter Bondelid, vd för Brothers.

Kungsholmen är en riktigt spännande stadsdel i Stockholm med många nya invånare, stort kulturliv och flertalet arbetsplatser. Här vill vi självfallet vara närvarande. Förhoppningsvis kan våra ”Service Brothers” visa på vilken nivå vår nya butik kommer att erbjuda Kungsholmarna
Peter Bondelid, vd för Brothers
Tobias Edberg, centrumchef för Västermalmsgallerian