Ving provar unik Lollo & Bernie pop-up i Västermalmsgallerian

Report this content

Sveriges ledande researrangör Ving öppnar en unik pop-up i Västermalmsgallerian. Föräldrar kommer att kunna boka barnkalas i regi av de populära maskotarna Lollo & Bernie.

Ving öppnar en unik pop-up med maskotarna Lollo & Bernie i Västermalmsgallerian. Föräldrar kommer att kunna boka ett kalas för barnen med lek, fika, pyssel och Lollo & Bernie.

- Västermalmsgallerian ska vara en händelserik plats för alla åldrar. Därför känns det fantastiskt att kunna erbjuda en helt ny upplevelse för alla barn. Tillsammans med Lollo & Bernie kan vi ge de yngre en oförglömlig upplevelse mitt på Fridhemsplan, säger Emma Norén, marknadsansvarig för Västermalmsgallerian.

Lollo & Bernie pop-upen ligger i Västermalmsgallerians nedre plan. Ving kommer även att samarbete med leksaksföretaget bObles för att skapa utrymme för lek utanför pop-upen.

- Det här är ett nytt grep vi provar i Sverige. Vi kommer att erbjuda bokningsbara kalas för barn som vill fira tillsammans med Lollo & Bernie. Lek, fika, pyssel och såklart medverkan av Lollo & Bernie står på programmet. Vi ser fram emot att ge barnen en helt ny Lollo & Bernie-upplevelse på hemmaplan, säger Sharni Breinholt, Group Head of Product Development Lollo & Bernie.

Kalasen kan bokas via Västermalmsgallerians hemsida och har öppet till och med 10 juni.

Om Ving
Ving är Sveriges ledande researrangör med resor till fler än 400 resmål i över 50 länder. Ving arrangerar charterresor, flexibla paketresor med reguljärflyg och säljer även enskilda flygbiljetter och hotellövernattningar till den som vill resa på egen hand. Resorna säljs via internet, telefon och i utvalda resebyråer över hela landet. Ving ingår tillsammans med Globetrotter i Ving Sverige AB med cirka 200 anställda och cirka 700 000 resenärer årligen. Ving Sverige AB ingår i den internationella resekoncernen Thomas Cook Group plc som är noterad på London-börsen.