Inbjudan till investerarträff på Stora Aktiedagen i Stockholm

VBG Group AB (publ) medverkar på Aktiespararnas arrangemang ”Stora Aktiedagen” i Stockholm den 26 november och bjuder härmed in befintliga aktieägare och intressenter till bolagets presentation och monter.

VBG Groups Vd och koncernchef, Anders Birgersson, presenterar bolaget kl. 13.20–13.50 i Sal 1. Anders medverkar innan dess även i Livestudion i en diskussion om konjunkturläget kl. 12.30–12.40. Anders kommer att finnas tillgänglig i ”Company Corner” för frågor direkt efter sin presentation och även i VBG Groups monter under stora delar av dagen. Koncernens CFO, Claes Wedin, är också på plats.

Välkommen att träffa oss i Stockholm den 26 november!

Stora Aktiedagen Stockholm
Tid: Måndag den 26 november 2018 kl. 08:00–18:30
VBG Groups presentation: kl. 13.20–13.50
VBG Group i Livestudion: kl. 12.30–12.40
Plats: Sheraton Hotel Stockholm, Tegelbacken 6

För mer information om hela arrangemanget samt anmälan, gå in på: https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/stora-aktiedagen-stockholm-2018

VBG Groups presentation går att se live på: https://www.aktiespararna.se/tv/live

Dagen efter arrangemanget kommer en redigerad version av presentationen finnas tillgänglig på VBG Groups webbplats: https://www.vbggroup.com

VBG Group AB (publ) i Vänersborg är moderbolag i en internationell verkstadskoncern med helägda bolag i Europa, Nordamerika, Brasilien, Sydafrika, Australien, Indien och Kina. Verksamheten är indelad i fyra divisioner, VBG Truck Equipment, Edscha Trailer Systems, Mobile Climate Control och Ringfeder Power Transmission, med produkter som marknadsförs under välkända och starka varumärken. VBG Group ABs B-aktie börsintroducerades 1987 och finns idag på Mid Cap-listan på Nasdaq Stockholm. Koncernen har cirka 1 600 anställda i 18 länder världen över.