Ny bok av Ann Heberlein

I samband med bokmässan i Göteborg släpper Verbum den 23 september Ann Heberleins Så vänder jag ändå tillbaka till Gud. I boken återvänder hon till fyra teman: Gud, Människan, Livet och Döden.

Ann Heberlein är etikforskare, författare och kulturjournalist. Hon har gett ut flera böcker på olika förlag, senast Etik på Bonniers. Ann Heberleins texter är återkommande i Dagens Nyheter, Sydsvenskan och hon är även kolumnist i Kyrkans tidning.

Ann Heberlein gästar Se Människan-scenen på bokmässan den 26 september 2014

• Fredag den 26 september kl 12.00 - Tillsammans är vi människor

Titel: Så vänder jag ändå tillbaka till Gud
ISBN: 978-91-526-3418-9
Utgivningsdag: 23 september 2014
Målgrupp: Alla som är intresserade av existentiella frågor och om livets utmaningar eller dilemman.
Webbpris: 220 kr

Vid frågor om pressrelease och recension:
Projektledare Katarina Stene
katarina.stene@verbum.se