Verbum på bokmässan!

Besök Verbum i monter G01:01!

I Verbums monter presenteras våra boknyheter TankestundBibeln Blå, Konfirmandpsalmboken orange, Sanna & farmor pratar om Gud, Jag är bara Nathan Söderblom - satt till tjänst, Helgelsens filosofi, Prata om livet med en penna och Så vänder jag ändå tillbaka till Gud och populära klassiker som DagbokenBibel för barnKonfirmandbibeln 2.0 och Frälsarkransen.

På Se människan-scenen kan du lyssna på inspirerande författarsamtal! Bland annat kommer Ann Heberlein tala om sin nya bok Så vänder jag ändå tillbaka till Gud och Jesper Svartvik gästar scenen för att berätta om sin senaste bok Försoning och förvandling.

PROGRAM PÅ SE MÄNNISKAN-SCENEN

25/9 14.30 - Per Harling och Lena Sjöstrand
Om Britt G. Hallqvist

26/9 12.00 - Ann Heberlein
Tillsammans är vi människor

26/9 12.30 - Omi Söderblom
I skuggan av Nathan

26/9 16.30 - Jonas Jonson
Världens kändaste svensk

28/9 13.00 - Jesper Svartvik
Vägar till fred

Vi är supertaggade! #Verbum G0101

Tagga din Instagrambild från vår monter och tävla om ett bokpaket, värde ca 1500 kr! En vinnare presenteras på vårt Instagramkonto VERBUM_AB den 30/10. Vinnaren utses av juryn som består av Verbums marknadsavdelning.