Offentliggörande av memorandum

VibroSense Dynamics AB (”VibroSense”) publicerar härmed memorandum med anledning av bolagets företrädesemission av units som inleds den 2 mars 2017.

Memorandum, teaser och anmälningssedel

Memorandum för emissionen finns nu publicerat på VibroSenses, Sedermera Fondkommissions och AktieTorgets respektive hemsidor (www.vibrosense.se, www.sedermera.se och www.aktietorget.se). Teaser och anmälningssedel utan företräde kommer att publiceras på ovan nämnda hemsidor i samband med att teckningstiden inleds.

Teckningstid

Teckningstiden för emissionen av units påbörjas den 2 mars och avslutas den 16 mars 2017.

Finansiell rådgivare

Sedermera Fondkommission är finansiell rådgivare till VibroSense i samband med emissionen av units.

För frågor avseende emissionen av units, vänligen kontakta

Sedermera Fondkommission

Tel: +46 40 615 14 10

E-post: info@sedermera.se

www.sedermera.se

För frågor avseende VibroSense Dynamics AB, vänligen kontakta

Toni Speidel, VD VibroSense Dynamics AB,
Tel: +46 40 650 14 12

Denna information är sådan information som VibroSense Dynamics AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 27 februari  2017.

VibroSense Dynamics AB (publ) utvecklar och marknadsför medicintekniska produkter och tjänster för diagnostikstöd vid nervskador i händer och fötter till diabetesmottagningar, företagshälsovård, sjukhus, vårdcentraler och forskare. Bolaget grundades 2005, är noterat på  AktieTorget och har sitt säte i Malmö, Sverige.