Flaggningsmeddelande i VideoBur Sthlm Int AB

VideoBur Sthlm Int AB (Publ) har informerats om att NS Ventures AB efter den avslutade riktade nyemission till Horse Creek Entertainment AB och privatpersonen Gunnar Mannerheim klivit under flaggningsnivån 20 % av kapital och röster.  NS Ventures AB äger nu 19,4% av kapital och röster i bolaget. Totalt finns det 38 202 685 aktier i VideoBur Sthlm Int AB.

Richard Glimstedt, VD VideoBurst
Tel: ​+4670 366 16 22

VideoBurst är ett onlinevideobolag som möjliggör för företag att skapa professionell video på ett kostnadseffektivt och enkelt sätt, när de vill och vart de än befinner sig, genom en molnbaserad digital plattform. VideoBurst vill vara det självklara valet för företag som vill stärka sin kommunikation med video. Målet är att ta en marknadsledande position i Sverige och att etablera sig som en stark aktör på den globala marknaden. Mer information om bolaget finns på www.videoburst.com.

Denna information är sådan information som Videobur Sthlm Int AB är skyldiga att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande 20 juni 2018.