VideoBurst tecknar avtal med branschorganisationen SKVP

Onlinevideobolaget VideoBurst har tecknat ett avtal med SKVP, Svenska Kyl & Värmepumpföreningen, som har omkring 900 medlemsföretag.

“Avtalet är det första VideoBurst tecknar med en branschorganisation. Det känns mycket bra och Svenska Kyl & Värmepumpföreningen är verkligen en organisation som vill hjälpa sina ca 900 medlemsföretag och prioriterar digitaliseringen högt på sin agenda”, säger John Goliats, VD på VideoBurst.

“Som branschorganisation med främsta uppdrag att driva branschfrågor och erbjuda våra medlemmar de bästa förutsättningarna för att lyckas med sin verksamhet känns det mycket bra att samarbeta med VideoBurst. Deras plattform är så enkel och flexibel att det ger våra medlemsföretag möjligheten att snabbt komma igång och jobba med onlinevideo i marknadsföringen”, säger Per Jonasson, VD på Svenska Kyl & Värmepumpföreningen.

Avtalet med SKVP är ett ramavtal och varje order från medlemsföretagen hanteras separat.

För mer information kontakta:

John Goliats, VD VideoBurst
IR@videoburst.com

Denna information är sådan information som VideoBurst är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 12 april 2017

Om VideoBurst

VideoBurst är ett onlinevideobolag som möjliggör för företag att skapa professionell video på ett kostnadseffektivt och enkelt sätt, när de vill och vart de än befinner sig, genom en molnbaserad digital plattform. VideoBurst vill vara det självklara valet för företag som vill stärka sin kommunikation med video. Målet är att ta en marknadsledande position i Sverige och att etablera sig som en stark aktör på den globala marknaden. Mer information om bolaget finns på www.videoburst.com

Om oss

VideoBurst tillhandahåller en molnbaserad IT-plattform som gör det möjligt för företag att skapa och publicera professionell video på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt.