Båtarna i Viking Lines stamkundsprogram kan nu användas som valuta

Viking Lines stamkundsprogram Viking Line Club förnyades för ett år sedan då medlemmarna fick möjlighet att börja samla Båtar, det vill säga bonuspoäng, för resebokningar och inköp ombord. Fr.o.m. den 7 februari kan Båtar användas för alla förhandsbokningar, oavsett om det gäller restauranger, bilplatser eller spabokningar. Båtar är en gångbar valuta, eftersom bokningarna där de kan användas inte begränsas gällande resetider eller andra specialvillkor.

Viking Line vill belöna kryssningsentusiaster och trogna kunder genom att erbjuda dem ännu fler förmåner och upplevelser på Östersjön. Stamkundsprogrammet Viking Line Club, som förnyades för ett år sedan, låter Röda båtarnas stamkunder samla Båtar, vilka kan fr.o.m. den 7 februari användas likt pengar i samband med förhandsbokningar.

Samtidigt förnyas också Viking Line Club-medlemmarnas egna webbsidor på adressen www.vikingline.fi/sv-fi/viking-club. På Mina sidor kan du bland annat kontrollera ditt Båtsaldo, din medlemsnivå och händelser på ditt personliga poängkonto samt uppdatera dina kontaktuppgifter. Stamkunderna är alltid bland de första som får ta del av aktuella erbjudanden och nyheter.

Vårt nya stamkundsprogram, som lanserades för ett år sedan, har fått ett gott mottagande. Det är fint att nu kunna erbjuda kryssningsentusiaster och trogna kunder en möjlighet att verkligen dra nytta av sina Båtar. Vi är tacksamma över att våra kunder väljer Viking Line och vi vill belöna dem med ett system, som inte begränsar resetider eller vilka tjänster man kan boka med sina bonuspoäng, berättar Håkan Sourander, chef för Central marknadsföring vid Viking Line.

Medlemmar i Viking Line Club får Båtar när de bokar en resa eller köper produkter ombord på Viking Lines Röda båtar. Stamkundsprogrammets första nivå (Member) ger en båt för varje använd euro.

Medlemmar på Plus-nivå får alltid dubbelt med Båtar för varje använd euro. Dessutom får de exklusiva specialerbjudanden, avsedda enbart för Plus-medlemmar, och unik möjlighet att vara bland de första att bekanta sig med nya egenskaper hos Viking Line Club. Man kommer till Plus-nivå genom att samla över 1 000 Båtar per år.

Förutom möjligheten att samla Båtar, får alla Viking Line Club-medlemmar också i fortsättningen många bra klubberbjudanden på Röda båtarna.

Håkan Sourander

Head of Central Marketing

358 18 278 62 hakan.sourander@vikingline.com

Christa Grönlund

Communication Manager, Marketing Communications

358 9 123 5242 christa.gronlund@vikingline.com

Johanna Boijer-Svahnström

Communication Director, Corporate Communications

358 18 270 00 johanna.boijer@vikingline.com

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea. It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the flagship Viking Grace.

Taggar:

Citat

– Vårt nya stamkundsprogram, som lanserades för ett år sedan, har fått ett gott mottagande. Det är fint att nu kunna erbjuda kryssningsentusiaster och trogna kunder en möjlighet att verkligen dra nytta av sina Båtar. Vi är tacksamma över att våra kunder väljer Viking Line och vi vill belöna dem med ett system, som inte begränsar resetider eller hur man kan använda sina bonuspoäng.
Håkan Sourander, Viking Line, Head of Central Marketing