Virtual Genetics Laboratory AB (publ) försätter dotterbolag i konkurs

Virtual Genetics Laboratory AB (publ) försätter dotterbolag i konkurs Styrelsen i Virtual Genetics Laboratory AB (publ) har idag beslutat om konkurs för ett bolag i koncernen, VG International. Skälet till beslutet är likviditetsbrist på grund av senarelagda intäkter från vissa kunder. Moderbolaget berörs inte av konkursen och arbete pågår med att lösa de uppgifter som VG International haft. För ytterligare information: Jack Robinson, VD, Virtual Genetics tel. 08-50 88 44 24 eller E-post: jack.robinson@vglab.com. Besök även: www.vglab.com. Kontakt: info@vglab.com JP Nordiska anger aktuella köp- och säljkurser för bolagets aktier: http://www.nordiska.com/. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/04/20020703BIT00980/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/04/20020703BIT00980/wkr0002.pdf