Inbjudan SKTF och Föreningen för Rättvisemärkt ordnar Almedalens schystaste mingel

Johan Uddenberg är en av de starkast lysande nya stjärnorna på stå-upp-himlen, precis utflyttad från föräldrahemmet, turnerar han just nu landet runt med showen "Don´t hate the player.” Johan uppträder frekvent på klubbar som Norra Brunn, RAW, SysteroBror, Big Ben, Komikaze och FLOPP. Han är hyllad för sin originella stil som kombinerat med kroppsspråk, tal och känslor tar itu med problem och motgångar i livet - oavsett om det handlar om hans egen världsbild eller hur andra upplever honom.

Tid Måndag 29 juni klockan 20.00-23.00

Plats Vårdförbundets lokal mitt emot Donners brunn

Anmäl dig här /www.sktf.se/Templates/Page____30595.aspx

Vill du veta mer, kontakta Christian Örjestål, SKTF, tfn: 070 280 86 94.

Varmt välkommen!

Visions medlemmar leder, utvecklar och administrerar välfärden och jobbar i privata företag, kommuner, landsting eller kyrkan. Många är också studenter med siktet inställt på arbete inom välfärden. Våra 195 000 medlemmar finns inom tusentals olika yrken och bildar tillsammans ett värdefullt nätverk. Vi är en feministisk organisation, partipolitiskt obundna och ingår i TCO. Presschef Hediye Güzel, tfn 076 141 73 21 och pressekreterare Maria Martinsson tfn 070 65 55 048