Samtliga villkor för Volvos erbjudande till aktieägarna i Kommersiella fordon europa ab har uppfyllts · Bilias beslut om utdelning av aktierna i Kommersiella Fordon Europa AB har verkställts · Samtliga villkor för Volvos erbjudande till aktieägarna i Kommersiella Fordon Europa AB har uppfyllts Volvo har fastställt att samtliga villkor för erbjudandet har uppfyllts eftersom aktierna i KFAB har registrerats på Bilias aktieägares VP- konton. Med anledning härav kommer erläggande av likvid i form av aktier i Bilia påbörjas den 14 juli 2003. Som tidigare meddelats, förlängs anmälningsperioden till och med den 8 augusti 2003 för de aktieägare som ännu inte accepterat erbjudandet. Aktieägare som lämnar in aktier under den förlängda anmälningsperioden beräknas erhålla likvid den 15 augusti 2003. 2003-07-11 För ytterligare information, kontakta Mårten Wikforss 031-66 11 27 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/11/20030710BIT00540/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/11/20030710BIT00540/wkr0002.pdf