Volvo it certifierat av SAP

Volvo IT certifieraT av SAP SAP, världsledande inom affärssystem, utser Volvo IT till certifierad "Hosting Partner". Volvo IT och SAP skall tillsammans leverera mjukvara, implementation, drift och support till tillverkande industri. Sedan mitten av nittiotalet arbetar Volvo IT med att införa systemstöd från SAP för olika processer inom Volvo och andra industriföretag. Volvo IT har hittills levererat SAP-lösningar för mer än 200 bolag. - Volvo IT kan våra produkter och vet hur de skall användas för att göra nytta i den industriella verksamheten, säger Stefan Iveborg, partneransvarig på SAP. - SAP-certifieringen gör det ännu mer attraktivt för företag utanför Volvo att ta del av vår djupa kunskap om SAP-lösningar, säger Ola Kristiansen, säljansvarig för SAP-lösningar på Volvo IT. 2003-07-03 För mer information kontakta: Ola Kristiansen, säljansvarig SAP-lösningar, Volvo IT Tel 031 - 3221733, ola.kristiansen@volvo.com Stefan Iveborg, partneransvarig, SAP Svenska AB Tel 070 - 560 60 95, stefan.iveborg@sap.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00880/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00880/wkr0002.pdf