Redeye: Waystream - Avslutar året okej

Waystreams rapport för det fjärde kvartalet visar på en tillväxt kring 9 procent y/y, det är fortsatt den nordiska marknaden som driver försäljningen. Den nya strategin är nu på plats och vi finner kommentarerna kring Waystreams framtida produktportfölj som extra intressanta.

Läs mer och ladda ned analysen: https://goo.gl/5eLv77

Börja följa bolag hos Redeye för att direkt få de senaste analyserna inom Tech och Life Science.

Detta är ett pressmeddelande från Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/about/

Om oss

Waystream säljer och utvecklar avancerad digital infrastruktur, såsom switchar och routrar, av högsta kvalitet. Med våra produkter och vår expertis är det möjligt för telekomoperatörer och tjänsteleverantörer att erbjuda tillförlitliga och användarvänliga nätverkstjänster med hög funktionalitet. Våra produkter är smarta, lätta att använda och hantera samt designade för att skapa bästa möjliga upplevelse hos slutanvändaren. Bolagets aktie är listad på Nasdaq First North. Waystreams Certified Adviser är FNCA Sweden AB.