Invigning av The Residency@WHOYOUARE

Report this content

Lanseringen av plattformen WHOYOUAREs olika delar fortsätter enligt plan. Första versionen av appen Network@WHOYOUARE och e-handelssajten Shop@WHOYOUARE lanserades i april och i förra veckan invigdes showroomet The Residency@WHOYOUARE.

Invigningen av showroomet, som är beläget i hjärtat av Hollywood, Los Angeles, besöktes av ett 100-tal särskilt inbjudna, bl a Fergie, Rose McGowan, Malin Åkerman, Jesse Metcalfe och Icona Pop. Intresset både från designers och den övriga modebranschen har varit stort och redan i slutet av april rymde showroomet kreationer från över 40 olika designers.

Lanseringen av WYA Holdings plattform WHOYOUARE har gått väldigt bra och gett oss ett tydligt kvitto på att vi fyller ett behov. Från att under en lång tid ha arbetat med den tekniska plattformen och själva konceptet, kommer vi framöver i allt högre grad fokusera på att dels fylla våra olika delar av plattformen med innehåll, dels att driva trafik till appen och e-handelssajten. Vi kommer under de kommande månaderna att öka vår marknadsföring avsevärt”, säger Tori Skoglund, VD för WYA Holding AB.

En viktig del i marknadsföringsstrategin framöver består i att etablera samarbeten med olika artister. Hittills har samarbeten ingåtts med den svenska artisten Laleh och den amerikanska skådespelerskan Rose McGowan. Samarbetsformerna kommer att skilja sig lite åt från fall till fall, men det gemensamma syftet är att öka trafiken till plattformen WHOYOUARE.

Om WYA Holding AB
WYA Holding AB grundades 2013 av Bea Åkerlund med flera med målet att genom plattformen WHOYOUARE koppla samman framstående designers och kreatörer med stylister, creative directors och slutkonsumenter. Kärnverksamheten utgörs av onlinebaserad försäljning av kläder och accessoarer på e-handelsplatsen Shop@WHOYOUARE

För mer information, besök WYA Holdings webbplats wyaholding.com eller kontakta:

Tori Skoglund, VD WYA Holding AB (publ)
tori@whoyouare.com
Tel: 08-555 408 00 / 0708 17 49 39

Erik Nerpin, Styrelseordförande
erik.nerpin@advokatnerpin.com

Detta är WYA Holding AB
WYA Holding grundades 2013 med målet att genom plattformen WHOYOUARE koppla samman designers och kreatörer med stylister, creative directors och slutkonsumenter över hela världen. Visionen är att plattformen WHOYOUARE ska vara förstahandsvalet för kreatörer inom fashion, etablerade såväl som nya talanger, att mötas, utbyta erfarenheter och göra affärer. Aktiens kortnamn är WYA B. Remium är Certified Advisor för WYA Holding AB. wyaholding.com finns möjlighet att ladda ner komplett bolagsbeskrivning.

Taggar:

Citat