Korrigering av tidigare distribuerat pressmeddelande "Wihlborgs säljer 13 fastigheter för 417 Mkr med vinst om 41 Mkr": Vinsten som uppgår till 41 Mkr kommer att ingå i resultatet för det tredje kvartalet 2004. Wihlborgs Fastigheter AB (publ) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/06/20040706BIT20670/wkr0001.pdf

Om oss

Wihlborgs Fastigheter AB (publ) är ett fastighetsbolag med fokus på kommersiella fastigheter i Öresundsregionen. Fastighetsbeståndet finns i Malmö, Helsingborg, Lund och Köpenhamn.I Malmö, Helsingborg och Lund är Wihlborgs det ledande fastighetsbolaget.Wihlborgs är noterat på Nasdaq Stockholm, Large Cap.