Willhem rekryterar Anna Öhrn som transaktionsansvarig

Willhem förstärker nu finansavdelningen med en transaktionsansvarig. Anna Öhrn har rekryterats till rollen och kommer närmast från CBRE.

Anna Öhrn har en masterexamen inom fastighetsutveckling och finansiella tjänster från KTH och kommer närmast från CBRE där hon arbetat med transaktionsrådgivning under de senaste två åren. Utöver sin bakgrund med transaktionsrådgivning har hon även arbetat med värdering och analys på samma bolag under tre års tid.

Att Willhem nu förstärker på transaktionssidan är bland annat ett led i bolagets strategi att växa genom förvärv inom segmentet samhällsfastigheter.

Anna Öhrn tillträdde tjänsten den 2 oktober.