Wilson Therapeutics årsredovisning för 2017 publicerad

Årsredovisningen för Wilson Therapeutics AB (publ) avseende 2017 finns från och med i dag tillgänglig som pdf-fil på bolagets hemsida på www.wilsontherapeutics.com. Tryckta årsredovisningar kan beställas hos bolaget per post under adress Wilson Therapeutics AB (publ), Kungsgatan 3, 111 43 Stockholm, per telefon 08 796 00 00 eller via e-post till lisa.andersson@wtx.se.

Telefon:
E-post:
jonas.hansson@wtx.se

Lauren Williams, Head of Investor Relations, Wilson Therapeutics AB

E-post:
lauren.williams@wtx.se

Denna information är sådan information som Wilson Therapeutics är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den April 27, 2018 kl. 07:00 CET.