Årets julklapp klar – WiMP lanserar presentkort

Musik är en populär julklapp och i år kan också presentkort på musiktjänsten WiMP hamna under många julgranar. Presentkorten kan handlas på wimpmusic.se från och med denna veckan.

”Presentkort på WiMP har varit efterfrågat länge, så vi är jätteglada över att kunna erbjuda detta nu lagom till att julförberedelserna kör igång för fullt. Den senaste veckan har också julmusik varit på topplistorna i WiMP, så det är tydligt att folk nu förbereder sig till julen,” säger Fredrik Zmuda, Sverigechef för WiMP.

WiMP-presentkort kommer finnas tillgängligt i tre olika varianter, där man kan välja mellan 3, 6 och 12 månaders prenumeration.

Presentkorten kan köpas från wimpmusic.se, där man laddar hem presentkortet som PDF, som därefter kan skrivas ut och packas in som julklapp. En perfekt lösning för de som är sent ute med julhandeln.

3 månaders WiMP kostar 297,-

6 månaders WiMP kostar 594,-

12 månaders WiMP kostar 1188,-

För mer information, kontakta Kristin Castillo Eldnes, IR- och informationschef Aspiro, tlf. +47 90807389, kristin.eldnes@aspiro.com