Sign On och Svea Ekonomi förlikas

Sign On och Svea Ekonomi förlikas Sign On och Svea Ekonomi har nått en överenskommelse efter det att den planerade affär som syftade till att Sign On skulle förvärva Svea Ekonomi ej kunde genomföras. Planerna offentliggjordes i juni i år, efter förhandlingar kunde parterna dock inte enas. Sign On och Svea Ekonomi har nått en överenskommelse avseende kostnaderna för förberedelserna av affären. Ingen av parterna har några fortsatta anspråk på den andre och båda beklagar att man inte kunde fullfölja affären som planerat. För ytterligare information kontakta: Franco Fedeli styrelseordförande Sign On, 070-426 61 61 Lennart Ågren vd Svea Ekonomi 08-735 90 00 Sign On är ett tjänsteföretag som erbjuder kostnadseffektiva, standardiserade processverktyg och dokument i abonnemangsform via Internet. Verksamheten inriktar sig främst på att erbjuda chefsstöd och hjälpmedel inom det personaladministrativa området. Sign On är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista och har idag 34 anställda, med kontor i Stockholm och Helsingborg. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/26/20040826BIT20170/wkr0001.pdf Hela pressreleasen i PDF format