Global lansering av sju nya skrivarappar

Det svenska IT-företaget Foxway har utsetts till Xerox första auktoriserade PAB-utvecklare (Personalised Application Builder) och lanserar nu den första appbutiken som är integrerad i Xerox utrustning och innehåller sju splitter nya appar för Xerox ConnectKey®-kompatibla multifunktionsskrivare.

Apparna kan användas för att skapa genvägar, integrera skrivaren med molnet, ansluta användaren till kundtjänsten, begära förbrukningsmaterial eller automatiskt skicka en servicebegäran.

– Idag kan alla Xerox ConnectKey®-kompatibla multifunktionsskrivare dra nytta av de här nya apparna, säger Stefan Nilsson, vd på Foxway, en av Xerox auktoriserade PAB-utvecklare.

Apparna är nu färdiga att hämtas från Foxway Appstore.

Många av apparna är gratis. Betalapparna kan testas gratis i 30 dagar.

– Vi är övertygade om att lanseringen av Foxway Appstore leder till att fler partner kan informera sina kunder om Appstore-programmet och apputbudet i vår Appstore samt att detta uppmuntrar till lansering av nya appar i Foxway Appstore, fortsätter Stefan Nilsson, vd på Foxway.

I september 2014 utsågs Foxway till Xerox auktoriserade PAB-utvecklare.

Färdiga för hämtning
Foxway Appstore
Foxway for Box.com
Foxway Call me Back
Färdiga för hämtning
Foxway request for Toner
Foxway Service Update
Foxway Meter Read
Foxway Audit-Scan

Kommer snart
Foxway for Dropbox
Foxway for Office 365
Foxway for OpenText
Foxway Plant a Tree
Foxway Suduko & paper planes

Kommer snart
Foxway for iCloud Foxway
Where is My Toner
Foxway Service Update – Pro
Foxway for Invoice (Quicken, Fortnox, Jeeves etc)

Stefan Nilsson, vd för Foxway, 0703-43 17 79, stefan.nilsson@foxway.com

Du kan även vända dig till din lokala Xerox-partner för att få veta mer.

Xerox är ett globalt tjänste-, teknik- och dokumenthanteringsföretag som hjälper organisationer att förändra sättet som de hanterar sina affärsprocesser och sin information. Med huvudkontor i Norwalk, Connecticut, USA har Xerox fler än 140 000 anställda och gör affärer i mer än 180 länder och tillhandahåller affärsprocesstjänster, tryckutrustning samt hårdvara och mjukvara för att hantera information - från data till dokument. Läs mer på www.xerox.se