• Xerox/

Propangruppen ansluter sig till Xerox Graphic Arts Premier Partner-nätverk

Grafiska produktionsbyrån Propangruppen är ny medlem i Xerox globala nätverk av tryckerier, Graphic Arts Premier Partners. Medlemmarna i nätverket är alla ledande inom digitaltryck på sina respektive marknader.

Propan är en fullservicebyrå inom grafisk produktion och erbjuder tjänster från idé, design och text till bildhantering, digital produktion, prepress och tryck. Bland kunderna finns bland annat Samsung, Fujitsu, Renault och Nikon. Som medlem i Xerox Graphic Arts Premier Partners ansluter sig Propan till ett nätverk av nästan 800 digitaltryckerier över hela världen, som alla erbjuder högkvalitativa trycksaker utifrån en certifierad process som utnyttjar alla tryckeriernas maskinparker och gemensamma sälj- och marknadskanaler. – Propan växer kraftigt och genom Xerox får vi tillgång till fördelarna med ett globalt nätverk. Vi får en större internationell kontaktyta och bättre möjligheter att erbjuda våra kunder tryck och distribution där de vill ha det, säger Benni Fehér, byråledare på Propangruppen.