Inbjudan till första spadtaget av Xylems nya besökscenter i Emmaboda

Torsdagen den 22 oktober tar vi det första officiella spadtaget till det nya besökscentret vid Xylems produktionsenhet i Emmaboda. Xylem investerar i de nya lokalerna för att möta den ökade efterfrågan på fabriksbesök från hela världen.

Xylem investerar i nytt besökscenter i Emmaboda för att möta den ökande efterfrågan från kunder runt om i världen som vill komma och besöka Xylem i Emmaboda. Denna nya byggnad kommer att erbjuda lokaler, optimerade för våra kundbesök och som visar våra produkter på bästa sätt.

Byggnaden kommer att placeras i parken ovanför företagshälsan och beräknas vara klar för invigning den 1 Mars 2016.

Datum: Torsdagen den 22 oktober

Tid: 11.00

Plats: Parken utanför företagshälsan. Se karta

Kontakt: Jerry Cederholm 0471-24 70 27